torsdag 29 januari 2009

DUBBELTRÄNING

Idag var jag ambitiös och tänkte att jag ska börja träna Alice med. Vi gick ut och träning började redan innan vi kommit ut ur huset. Hon är helt tossig när hon blir lycklig och det är rätt så jobbigt då jag tappar kontakten med Maya också. Efter mycket av ljudet - Öhhh! så gick de riktigt fint i koppel tillsammans och jag slapp få blodstopp i mina fingrar. (Alice bidragande orsak till detta.) När vi skulle börja träna insåg jag ganska så snabbt att jag kommer ta tag i Alice träning när jag har väääldigt bra tålamod då hon studsade fram och tillbaka mest hela tiden. Enda fördelen med kvällen var att herregud vilken fart det blev på Mayas moment, ligg gick lätt dubbelt så snabbt som det brukar. Alice kanske ska få fungera morot?!? Resultatet blev - Jag tränar Maya ensam!

Inga kommentarer: