söndag 26 april 2009

VILKEN HELG...

Nu är vi hemma efter en helt underbar helg. Har träffat så mycket trevliga människor och hundar. Skrattat massor och lärt mig nya saker. Har också satt upp nya mål då ambitionerna förändras allt eftersom att vi lär oss mer om rasen Landseer. Höjdpunkterna för helgen var många men om jag ska nämna några: Att få möta Pia och Jimmy från Roscoez kennel, få tips och erfarenheter från Bodil och Sune, ett väldigt givande årsmöte och att få se alla dessa nallebjörnar... Jag skulle kunna fortsätta i oändlighet men tänker inte göra det. Istället delar jag med mig av lite foton från helgen...
Maya på vägen upp till Västerås

Roscoez Ella, import från Österrike. Fick 1:pris och väldigt bra kritik. Så söt...
Lotus och Sune, Lotus är en riktig veteran och har väl vunnit det mesta man kan. En riktig Champion...Inte fullt lika meriterad men söt ändå...
Bodil och Emma, Emma blev BIM för dagen och slog sin syter Agnes. Grattis till er.Roscoez uppfödargrupp. I tur och ordning Andrew och Maud, Emma och Bodil, Agnes och Jimmy, Anna och Bina. Kan man annat än att beundra.

Inga kommentarer: