lördag 11 juli 2009

TVÅÅKER DAG 3 - ÄNTLIGEN!!!

Kan inte glädjas nog. Efter en helt underbar kväll med trevlig kamratskap, lite alkohol och väldigt mycket skratt var det så dax för den internationella utställning. Vi hade inte stora förhoppningar men vad gör det. Utställningar är ju bara så rolig ändå. tyvärr var det en del avhopp bland Landseer hundarna men vad gör väl det när de som är på plats är sååå mysiga. Först ställdes Baldur och han fick ett första pris GRATTIS till er.Efter det kom Sune med Lotus som veteran och där blev det 1:a med ck (tror jag, lite osäker här) Sedan var det dax för oss. i ringen gick Maya och Ella. Och tro det eller ej vi fick ett 1:a pris med helt fantastiskt bra kritik som jag publicerar senare. Landgolds Landola fick ett 1:pris och Rozcoes Agnes blev BIM och Lotus blev BIR. Emma fick ett första pris hon med och det kändes som att alla var nöjda, speciellt vi. Det somv ar så roligt var att de andra var lika glada som vi över vårt första pris och nu är målet för utställning 2009 uppnått. på kvällen firade vi med bubbel och en hel del skratt och goa Landseer historier. Måste bara säga med att om allt vill säg väl så kommer jag snart med storslagna nyheter som jag verkligen brinner av att få dela med mig med, jag har så mycket som snurrar i mitt huvud nu och set kommer kanske snart på papper...
Underbara lotus...
Ps. Jag har en ny kärlek med, gissa vem?!?
Hela utställnings gänget...

Inga kommentarer: