fredag 6 november 2009

UPPDATERING...

Då är man officiellt sjukskriven för första gången. Har varit på VC idag med Loke och mig och fått hjälp för våra plågor. Diagnosen/domen blev... Ögondroppar till Loke fyra gånger om dagen och sjukskrivning 25% för mig.
Nu laddar vi inför morgonen och ska stoppa champagnen på kylning. Skam den som ger sig, imorgon är det vår tur! Ska låta henne vila efter en genomkörare senare och sedan blir det passivitet utan dess like. Har en ny taktik inför imorgon, ja jag vet att jag sagt det förut men nu ska jag testa en ny sak och man måste ju pröva sig fram. Vet ju inte förrän jag testat om det fungerar. Ser i allafall fram emot morgondagen och tror verkligen vi har chans på första pris med bra placering. Håll tummar, tassar och tår för oss. Imorgon gäller det!!!

Inga kommentarer: