söndag 4 augusti 2013

ETT ORÄTTVIST SLUT PÅ EN FANTASTISK HELG...

... MEN I MINA ÖGON ÄR DE HJÄLTAR!!!

Vilken Cup Jonna och tjejerna har gjort. De har verkligen gått från klarhet till klarhet och visat upp ett fantastiskt spel. Blivit coachade av fantastiska lagledare och påhejade av många härliga familjer. Att det sedan skulle sluta på detta vis genom att domaren dömer bort de genom att döma inte 1 utan 3 straffar till det andra laget och då var 2 av de i förlängningen tycker jag bara blir tragiskt. Tjejerna gjorde en fantastisk match och spelade sig till en 1-0 ledning i första förlängningen men domaren vill annorlunda, suck! Ska faktiskt säg att det skär i hjärtat att se dessa tjejer som kämpat - jag vet jag är partisk men de hade klart överläge - bli bortdömda på det viset!

Det vi ska minnas från denna helgen och cupen och som jag också hoppas alla tjejerna gör i morgon är glädjen! Glädjen rakt igenom som gör att man tänker tillbaka och bara myser. Glädjen vid spelmålet i finalens förlängning kan fortfarande ge mig plytteskinn. HEJA ER vilket gäng!

Så här kommer jag minnas...









Inga kommentarer: