tisdag 9 december 2008

TRÄNINGSVÄDER?!?

Idag så var första gången på evigheter sedan som jag bestämde mig för att åka till klubben för att träna. (i allafall ett par tre veckor sedan.) Det kändes väldigt stimulerande och motiverande på morgonen och jag var verkligen sugen på att få träna lite med min Maya bus. Vädergudarna tyckte tydligen inte likadant men ska den som viker undan! I ösregn körde vi en timme i allafall Maya var sååå duktig precis som vanligt på appell planen. Har börjat att träna lite på sitt med position och det är faktiskt inte helt lätt att få in det hos henne däremot är hon ju helt gudomlig när det gäller fjärr dirigering, funderar faktiskt på att börja lägga in lite tecken men jag vet inte får se hur jag gör... Imorgon blir det träning hemma i byn funderar på att gå upp på mulleberget och göra lite sök, men vi får se. På Söndag blir det ju träning i Öppinge och jag ser fram emot det alltid kul att träffas och få lite tips från våra helt fantastiska instruktörer...

Inga kommentarer: