onsdag 7 oktober 2009

MIN PUCKADE HUND...

Idag skulle vi ju träna inne i stan för att verkligen träna störning. Det gick ju så där kan jag säga. Maya var precis så (ursäkta uttrycket) puckad som hon blir på tävling. Detta var ju kanske i och för sig bra för då fick ju Hanna se hur hon kan vara och jag fick också mig ett litet pekfinger gällande mitt sätt att korrigera. Av någon anledning tycker Hanna att jag är för mjuk?!? hon är nog den enda jag känner som någonsin sagt det. ( brukar oftast få höra att jag är hård) hur som helst kämpade på och när jag insåg att det inte skulle fungera så avslutade vi med en fjärrdirigering som jag vet hon kan så det blir ett bra avslut. Tempot är inte bra men hon gör det för övrigt klanderfritt. Fick hjälpa Bacci och Hanna lite med deras fjärr och jag måste säg att det blev verkligen skillnad på resultat. Kul att se vad så lite kan göra som att bara ändra lite på ett handtecken... Imorgon blir det Sunne och förhoppningsvis en kamera full utav goa bilder på nykomlingen..

2 kommentarer:

Hanna aka Lilla My sa...

Hoppas jag inte är för tuff...

Pia o Jimmy sa...

Spännande med Sunne. Det var inte utan att jag skrattade när jag läste att du inta var tillräckligt hård. ( hihi ) Lycka till nu . Kram Pia. Jag ringer snart , men det är så tidigt på morgonen än.