fredag 4 juni 2010

FÖR ER SOM VILL TJÄNA SNABBA PENGAR!!!

*Många betalar dyra pengar för att gå på gym och träna pump, body Combat med mera. Ni behöver inte göra det längre! Ni spara pengar och dessutom kan ni till och med kanske tjäna en slant. Vad ska ni då göra?!? Jo ni ska klippa vår gräsmatta vid det nya huset. Det kanske låter som en baggis men jag trodde bokstavligen att jag skulle dö - hjälpte kanske inte att gräset var 20 sm högt - när jag klippt inte ens hälften. Att putta denna mördar maskin i uppförsbacke fram och tillbaka slår vilket träningspass som helst, så vad säger ni?!?

3 kommentarer:

Philippa sa...

köp en som man sitter på=)

Lisbeth o Nicita sa...

Det är snällt att du tänker på oss, att vi kan slippa slänga dyra pengar på gym. Men tror jag avstår både gym och er gräsklippning. Skulle jag bli sugen hör jag av mig *s*

Anonym sa...

HEJ GUMMAN! Varför frågar ni aldrig oss om vi har lust o dryga ut kassan ??? Du (NI) vet ju hur vi kämpar varje månad för att kunna överleva vi skulle mer en gärna klippa eran gräsmatta o tjäna lite på det oxå tänk att bara kunna få unna sig nåt extra någon gång t.ex. en SHOPPINGRESA till GEKÅS det är nog ca. 2 år sedan vi var där o shoppa !!! SNÄLLA HA OSS I ÅTANKE NÄSTA GÅNG GRÄSET SKA KLIPPAS !!! KRAMISAR MAMMA o SVEN-ERIK