söndag 18 september 2011

TRÅKIGA SÖNDAG!

Då var det söndag igen vilken ju inte är min favorit dag på veckan. Man ska ladda om inför en ny lång arbetsvecka. I mitt fall stämmer det inte riktigt nu då nästa vecka blir en vecka med lite jobb för min del, men jag tycker gott att man kan vara missnöjd med söndagen ändå.

Till kvällen kommer vi bli barnlediga då det är studiedag imorgon och barnen ska tillbringa den hos farmor och farfar. Vi ska äta lite gott och sitta och diskutera framtiden, vilket känns som att det behövs nu. Många beslut som ska fattas.

För att pigga upp denna ganska tråkiga dag så tänkte jag bjuda på en i mitt tycke underbar liten film :-)

7 kommentarer:

Linda sa...

Herregud vad duktiga!!
Älskar bestämdheten vid LIGG! satt med ett stooort leende genom hela filmen :)

Tini sa...

Helt Underbara!

Lisbeth o Töserna sa...

Säger samma som Linda.
Jonna är så himla go, henne får vi säkert se mer av i hundvärlden.

Sandra, Thyra o Lhine sa...

Ha, ha. Så duktiga, och vad roligt Zeke tycker det är :)

Anne o Fred sa...

Håller med, en underbar liten film :-)

Camilla sa...

Underbart!!
De där två skulle lätt vinna över mig och Trolla vilken dag som helst! =)

Anonym sa...

vilka sötisar ;-) Tack för grattiset, tråkigt att vi inte träffas på lägret :(
men vi kanske syns vid något annat tillfälle
ha det bäst kram marie&carma