tisdag 22 maj 2012

ÄNNU EN LÅNG DAG SLUT...

Nu börjar det lida mot bättre tider och det är verkligen tur då jag känner att min energi helt börjar ta slut. Efter 2 stycken 13 timmars pass på jobbet och tokvärme ute så insåg jag idag mina begränsningar och gav vika för slappheten och valde bort allt annat inklusive hundträning för att äta och sitta. Jag hoppas verkligen att efter morgondagens pass kommer det att bli bättre. Har haft mycket extra uppgifter - vilket är superkul - som har tagit lite mer tid än jag beräknat och då har jag inte riktigt hunnit med. Men många övertidstimmar har det blivit och jag hoppas kunna få ta ut de här innan midsommar i 2-3 veckors ledighet, det blir ju lagom uppladdning inför kommande semester ;-) Men nu blir det kudden och energi på fyllning inför imorgon...

Inga kommentarer: