måndag 7 oktober 2013

FORTFARANDE TRÖTT :-D

Man är allt fortfarande lite trött efter helgen som gått. Fantastiskt roligt och givande har det varit och jag är otroligt glad och tacksam att jag fick möjligheten att vara med på den kursen. Vi fick mycket träningstid och många bra övningar som gav mycket kvitton på vart vi står i vår träning. Många fina delar men också några mindre bra - som jag i och för sig redan vet - som vi måste fortsätta att jobba med.

Dagen har varit otroligt tuff och slutade med att jag blev sjukskriven och fick även besked om att jag inte fick tjänsten jag sökte så det har varit en toppendag :-(

Ska lägga denna dagen bakom mig och på fredag ska jag träffa en läkare och förhoppningsvis så ska vi hitta en plan på allt skit med min jobb situation. Just nu så går det otroligt mycket energi till jobbet och då finns det inte så mycket mer kvar efter det. Just nu väljer jag därför att spara min energi till sådan som vill ha den som min familj och mina hundar.

För att rensa tankarna tog jag och lilla råttan en promenad i skogen kombinerat med lite träning men man märkte även på henne att hon var lite mör sen helgen. Som den lilla hjälte hon är kämpade hon ju så klart på men jag tyckte nog man märkte lite på henne att huvudet inte alltid var med benen vilket är ett typiskt trötthets tecken för liten råtta. Här är ändå ett litet hopkok från dagens prommis/träning...
 

Inga kommentarer: