torsdag 23 januari 2014

NORGE TUR OCH RETUR!

Denna lilla råtta alltså. Hade först bokat tid till progesteron test imorgon fredag. Magkänslan fick mig helt plötsligt att ändra mig, fråga mig inte varför. Det var ett bra beslut med facit i hand. Värdet låg på 14,9 idag klockan 13:30 vilket innebär att hon precis som jag anat är snart i höglöp.

Borde kanske kört ikväll MEN mörkret och snön begränsar mina körkunskaper så jag vågar faktiskt inte. MEN i morgon bitti bär det alltså av till Norge för kärleksmötet mellan Vinna & Whip.

Håll nu tummarna att ljuv kärlek uppstår och att vi får till bra parningar :-D

PS.
Lita alltid på magkänslan!

WHIP SOM VALP :-D

3 kommentarer:

Camilla sa...

Håller tummarna!!
Lycka till med både resan och parningen.

Hanna aka Lilla My sa...

Lycka till!

maria at inredningsvis sa...

Härliga foton du bjuder på och SÅ söt hund jag Dör haha :) hoppas att du haft en bra start på det nya året.

Om du gillar doftljus har jag idag på bloggen en härlig butik som Ingen får missa :)

Ha en skön vinterdag

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)