tisdag 22 april 2014

PRINSEN BLIR TILLFÄLLIGT BORÅSARE :-D

Då var det bestämt. Mattes Prins Zeke kommer tillfälligt att bli Boråsare hos några av våra goa vänner Jocke och Tini. Då jag inte tränat eller tävlat Zeke speciellt alls på ett tag och Tini för ett tag sedan fick ta bort sin fina Ambra så erbjöd jag henne att få låna Zeke ett tag för att träna och tävla. Idag blev det bestämt att så kommer det bli och jag känner mig otroligt glad över att han får komma till just T & J där han kommer få full uppmärksamhet och aktiv träning. Jag kommer så klart heja på dessa två och siktar ju på att få heja fram de på Rally SM nästa år :-D Tini är otroligt duktig som hundtränare och Zeke är en fantastisk hund så det kan ju inte bli något annat än ett vinnande koncept, vi tror på er...

Här Tini är filmen jag pratade om, super charmiga, alltid på G, Zeke, Mattes prins :-D
 

Inga kommentarer: