söndag 19 oktober 2008

AVSLUTNING PÅ ÖN...

Idag har vi varit på avslutning ute på ön, snacka om tur med vädret *S* Inget regn förrän vi precis var på väg hem kan inte bli bättre. Väl där tränade vi lite allmänt, inkallning, följövningar med mera men det som jag tycker var mest intressant och som jag blev förvånad över att Maya faktiskt var duktig på det var spårövningarna. Efter att hon misslyckats helt på sökövningarna då hon ju inte vill plocka upp något i munnen alls så tänkte jag att det var kört här men det gick som på en dans, var en mycket stolt matte då! Personsöket var också rätt kul då sprang jag rakt ut i skogen och gömde mig och det tog inte lång stund innan hon kom flygandes rakt in i ryggen. Kan lova att Maya i full fart in i ryggen = ingen lätt uppgift föll som en fura men vad gör väl det? Hon kom ju... *S* Fick några fina foton på henne med så allt var bara succé. Och sist men inte minst ett stort tack till våra underbara instruktörer som finns där för oss...

Inga kommentarer: