tisdag 24 mars 2009

TRÄNING PÅ KLUBBEN...

I Iskall kyla begav vi oss till klubben för att köra lite fokuserad träning. Maya var heltänd i början och det gick jättebra. Full fart på inkallningen med en faktiskt helt godkänd placering vid sidan efter. (enligt hennes mått) Körde lite följövningar och det fungerar hyfsat. Mycket jobb kvar och hon har en tendens till att hamna väldigt snett eftersom att hon är så stor men vi kämpar vidare med det. Var modig idag och plockade fram apportbocken och faktiskt en gång öppnade hon helt frivilligt munnen och tog den, dock häll hon inte kvar den i mer än ett par sekunder men en klar förbättring. Vi avslutade med lite lek och en trött Maya sov i bilen hem, matte var också trött - på kylan.

Pratade lite med Pia innan om spårkursen och tävlingen i Gräsås. Fick reda på att jag ska lägga spår båda dagarna och det kan ju bli spännande. Måste säga att jag är lite orolig för detta då jag ju inte har någon erfarenhet, men Pia säger att jag fixar det och jag litar på henne. *S* Hur som helst är det kul att få vara lite mer delaktig i klubben och hjälpa till med det man kan. Har ju som sagt framtids visioner, dessa håller jag dock för mig själv ett tag till. *S*

Inga kommentarer: