tisdag 8 december 2009

MIN HUND...

Ibland blir man bara så glad. Visst vi lyckas kanske inte fullt ut tävling men ändå. Har kollat på filmen från träningen och blir bara sååå lycklig. Att jag, en novis när det gäller lydnad faktiskt har lyckats lära min inte alltid så samarbetsvilliga hund detta gör mig helt varm. det senaste året har jag utvecklats som hundägare så mycket och faktiskt fått ett helt nytt liv. Mycket tack vare att någon tror på en (du vet vem du är) mycket peptalk och mycket träning. Vi kommer att klara detta även på tävling, vänta bara... Och ingen kommer vara lyckligare än jag då. Jag vet att vi kan och det är det viktigaste någon kommer det att visa sig på pappret också. Jag är stolt och glad över min stora svart/vita klumpeduns som inte kanske alltid gör det perfekt, men hon gör det på sitt sätt.... ( gäller dock inte den senaste platsläggningen) *S*

Inga kommentarer: