lördag 20 november 2010

DAGEN I KORTHET

Är lite stressad då vi ju som sagt ska ha kalas för vår minsting dom fyller 3 år idag :-) men kan inte låta bli att skriva snabbt om dagen. :-) :-) :-)
Började med att vi kom iväg på tok för sent och vart väldigt stressade. Han precis bara in med Ellie innan det var vår tur. Kastade mig in i ringen men lyckades samla ihop mig och som tur är så vara Ellie sitt absolut charmigaste jag och det gick hem hos domaren. BIR valp blev resultatet och vi skulle in i tävlan om bäst i gruppen. Egentligen skulle vi inte stannat kvar men vi gjorde det för att visa upp vår hund, plus att vi skulle ställa Zeke med. I gruppfinalen trodde jag att jag skulle svimma när vi och en berner sennen blev utplockade. Ellie placerade sig BIG 1. Lyckan höll i sig när det var dax för Zekes tur och han blev BIR Junior :-) I BIS finalen åkte vi ut på direkten men det spelar ingen roll. Är såååå otroligt stolt över mina fina hundar. Nu blir det Kalajs, ha det!!!

1 kommentar:

Camilla sa...

Grattis!
Vad kul att det gick så bra för båda två.
Förstår att matte är extra stolt en dag som denna. =)