fredag 17 december 2010

PÅ VÄG...

Då var vi så på väg. Vägarna är väl ändå OK med tanke på omständigheterna men måste säg att jag är väldigt glad att det inte är jag som kör. Känns mycket mer avslappnande att surfa omkring på webben via Lap topen än att hålla full fokus efter isfläckar. Nu först blir det stop för lunch någonstans och sedan hundträning med Marie och TIA - zekes syster - en annan liten stjärna. Vi hoppas bara att vi ska komma fram i tid, men hellre i helt skick och lite sen än i tid men utan ben :-) Tack till snälla svärföräldrar som passar barn och hus, är super tacksamt att ni ställer upp så vi kan åka på våra små äventyr :-) Nu ska jag underhålla min man med lite skönsång ;-)

4 kommentarer:

Rozcoe'z sa...

Kör försiktigt. Vi ses ju där. Anna o jag åker tidigt i morgon. Tack för ett trevligt samtal igår. Jag behövde det. Kram Pia

Camilla sa...

Lycka till i stockholm. Tyvärr ses vi inte där eftersom både jag och min man ligger i magsjuka så det blir ingen stockholmsresa för oss. Känns riktigt trist nu när vi äntligen bestämt oss för att åka :(

Linda sa...

Lycka till!!

Lena sa...

Lycka till hoppas allt går bra (tänker på bilfärden, huuuu) kör försiktigt!!!!