lördag 14 april 2012

IDAG GÄLLER DET!!!

Idag är det dax för tävling för mig och prinsen igen. Denna gången bär det av till hemmaklubb vilket känns väldigt behagligt. Nu brukar ju i och för sig det inte gå så bra för mig när jag tävlar på klubben av olika anledningar men någon gång ska väl vara den första. Fokus för dagen ligger helt klart på MIG. Att försöka hitta rätt känsla och inte förstöra något. Zeke kan lydnadsklass 3 mycket väl men vi får ändå det inte till att fungera på tävling. Idag är förutsättningarna det bästa och går det inte då heller så kommer jag gå in i träning med Zeke tills jag lyckats klura ut vad det är JAG gör när vi tävlar som skapar sådan osäkerhet.

MEN idag siktar vi mot toppen resultat och givetvis ett första pris! Så här tror jag att det kommer att se ut: (jag vet, men man MÅSTE tro på sig själv) ;-) Håll tummarna för oss!

Sitt i grupp 10
Platsliggning 10
Fritt följ 8 - Växlar position, Sakta sättande
Sättande under gång 10
Inkallning 8,5 - DK
Rutan 9,5 - avslut
Hopp apport 8,5 -  omtag
Metallen 10
Vittringen 8,5 - omtag
Fjärren 10
Helhet 10

TOTALT: 295 p

3 kommentarer:

Annica sa...

Håller tummarna:-)

Linda sa...

Stort lycka till!
Jag tror på er :)

Katarina sa...

Heja, heja!!!!