torsdag 16 april 2015

NATTJOBB OCH VALPLEVERANS!

Då är första natten avklarad och jag överlevde trots brist i planering och förberedelser. Denna natten kommer väl också bli lite si så där då jag ju bestämt att jag skulle leverera valpar på förmiddagen så sömnen fick vänta och blev då kanske inte riktigt lika mycket som jag tänkt. Nåja 1 natt till ska jag klara på ren vilja och jag måste säg att trots att det är tidigt att uttala sig efter en natt så tror jag verkligen att detta är det sätt som jag ska jobba på. Känner ett helt annat lugn i kroppen och inte alls den stress som jag känt tidigare. För familjen och hundarnas skull så är det en vinn/vinn situation och nu är det bara att hoppas och hålla tummarna att jag får förlängt efter 13 maj.
 
Först ut att åka idag var lilla fröken LILA som numera ska heta Tango och flyttade till Anna i Varberg. Ska bli spännande att följa er och en extra bonus så klart att ni bor så nära :-)
 
Vi laddade om och näste man att åka var sista pöjken Herr Grön som ska flytta hem till Andrea och hade en lite längre resa då han ska bo i Sölvesborg. Har pratat med Andrea nu och allt har gått bra lite åksjuk blev han men nu var allt lugnt och det är en killa - som jag trodde - med mycket attityd och svansen i topp ;-) Stort Lycka till och blir kul att få följa er framöver :-)
 
Aqua Seer's Live To Win "Tango" och sin matte Anna
 
Aqua Seer's Born To Win "Thor" och matte Andrea

Inga kommentarer: