tisdag 22 november 2016

KAN DET VARA ETT TECKEN?!?

Idag har Knalla gått 2 veckor sedan parning och vi tar nu steget in i vecka 3. Fortfarande så tycker jag inte att man kan se något direkt på henne och vikt och midjemått är mer eller mindre oförändrade - vilket det ju också ska vara så här tidigt i en eventuell dräktighet.

Jag upplever dock att hon är mycket mer kelsjuk och lugnare än hon vanligtvis är och ikväll så kräkte hon faktiskt lite så vem vet.... kanske det kan vara ett tecken?!?

Nåja även om man så gärna vill se tecken så är det lätt att man lurar sig själv så jag ska försöka att hålla mig så cool som det går så att jag fortfarande kan se på det hela med en hyfsat neutral blick. Om ett par veckor ska vi ju se tydliga tecken och eventuellt blir det ultraljud om någon vecka eller så om jag fortfarande känner mig osäker, håll tummarna för oss :-)

Inga kommentarer: