tisdag 8 november 2016

NU ÄR DET BARA ATT VÄNTA...

Då är vi hemma igen från vårat kärleks äventyr. Vet inte vem som är tröttast jag eller Knalla ;-) Bara att konstatera att jag och bilkörning är inte längre någon "match made in heaven" MEN vilken tur då att Knalla och Moltas var det :-)

Det är ett privilegie att få vara med och se när två hundar fattar tycke för varandra som dessa verkligen gjort. De har verkligen gjort ALLT de kan för att detta skulle gå vägen och det är så skönt när man ser att det faller sig så naturligt. Nu är det bara och vänta och hoppas att det tar sig så vi får små Knalla/Moltas valpar i Januari. Känns ju så klart extra spännande när det är min Knalla som ska bli mamma!

Är ni intresserade utav en valp ur denna kombinationen så kan ni läsa mer på vår hemsida www.aquaseers.se under "planerade valpar" eller kontakta mig på tel: 0735035859 för mer information.

För er som redan meddelat/visat intresse så får ni gärna uppdatera det då jag vet av erfarenhet att det av olika anledningar kan ändras. 

Inga kommentarer: