fredag 7 november 2008

DENNA HOPPLÖSA LILLA VARELSE...*S*

Idag så hände det... Jag hade packat kladdkaka och inte städat undan efter mig på bänken. Var tvungen att gå upp med Loke där uppe och hade ju givetvis inte stängt in lilla Maya i sin bur. Skulle ju inte vara borta speciellt länge. Efter en liten stund hör jag hur någon (ni vet vem) härjar runt i köket. Nu tänkte jag att jag skulle vara smart och verkligen smyga på henne. Jag lyckades faktiskt med detta då hon hade hela huvudet långt ner i bunken som stod i vasken. Jag fick tag i henne och slet bort henne, i hasten och vevan fick jag in min arm i hennes mun, kändes kan jag säga men till slut så var matchen över och jag var så nöjd. Nu tänkte jag, nu kommer hon ju sluta upp. Det gick nog inte mer än ett par timmar innan kladdkakan också var bort - SUCK! Vad kan man dra för slutsatser av detta då? 1. Hon lärde sig absolut ingenting av detta. 2. Hunden har en väldigt stark kärlek till kladdkaka 3. Hädanefter bakas det bara sockerkaka i detta hus *S*

Inga kommentarer: