måndag 12 juli 2010

NEDRÄKNING!!!

Bara 3 dagar kvar att jobba nu! Ska bli så underbart skönt med lite semester. Dagens projekt har bestått av att jobba, rasta hundar och sedan ringa en hel del viktiga telefonsamtal som skjutits fram. Är faktiskt nöjd med att så mycket betades av ändå.

Tanken var att jag skulle riva tapet i nya köket men jag orkar inte det. Denna värmen tar ju kol på både mig och hundarna. Idag har vi kört dusch i vattenslang varje timme och nu så har jag tillbringat en timme på soffan i källaren.

Martin har varit otroligt duktig idag och fått dit de nya rören, avloppet och golvspånen så nu skulle man egentligen kunna sätta dit köket, men vi ska måla och tapetsera först. Fläkten beställde jag idag och den ska komma om några dagar bara så visst händer det grejer. Målet är att stommen ska vara på plats innan semestern börjar. Vad tror ni?!?

Inga kommentarer: