tisdag 24 maj 2011

SOM EN NY MÄNNISKA...

u börjar allt landa som smått men oj vad det är mycket att ta in. Vilken helg!!! helt otroligt att man kan få så mycket intryck på en helg, känner mig så tok inspirerad och nu är det full satsning som gäller. Har mycket planer och har planerat hela dagen och känner att jag/vi ligger helt rätt till. Har lärt mig så otroligt mycket i helgen både på got och ont och nu ska vi bara förvalta det på rätt sätt. Har också lärt mig otroligt mycket om min hund och hur tufft det kan vara att träna hund ibland. Att vill man komma någonstans - vilket vi ju vill - så är det tufft och man måste satsa mycket. Vill sända ett speciellt tack till några utav alla fantastiska människor men som gav mig lite extra guld i kanten.... Ett stort tack till Marika hansson - du vet varför - Malin Johansson - för att du är världens bästa rumskamrat - Anders, Anders & Lotta -för att ni tror på oss - Och alla andra som förgyllde vår tid i Grängesberg....
här kommer filmen från Minitävlingen...

3 kommentarer:

Katarina sa...

Kul att ses i helgen! Visst blir man peppad!?
Kramar

Karin FK sa...

Jätte roligt att träffas! Vi ses i Norge om inte innan :)

Hanna aka Lilla My sa...

Ser mycket lovande ut :)