måndag 8 december 2014

UPP SOM EN SOL - NER SOM EN PANNKAKA!

Som vanligt så ska man väl inte få gå runt och mysa allt för länge :-/ Idag har vi fått besked som kommer att påverka vår familjs framtid på ett helt nytt sätt. Det kommer att ordna sig det vet jag och i mångt och mycket så är det ju alltid bättre att veta men när man ska möta något som man själv känner sig så okunnig på så är jag inte riktigt tillfreds.

Kommer nog inte bli speciellt mycket sömn i natt då tankarna snurrar för fullt, vad ska jag ha för strategi för att möta detta?!? Många frågetecken är det och jag förstår att det här inlägget är högst kryptiskt men just nu kan jag inte riktigt dela med mig av vad som hänt med hänsyn till andra berörda. Vi får väl se hur det blir när allt landat lite...

Ta hand om er där ute!

1 kommentar:

Malin sa...

Oavsett vad det handlar om så är din familj stark och ni kommer att ta er igenom detta tillsammans! <3