tisdag 29 november 2016

KNALLA 3 VECKOR GÅNGEN!

Då har vi avslutat vecka tre och går in i vecka fyra utav Knallas förhoppningsvisa dräktighet.
Jag hade från början denna gången tänkt att inte göra ultraljud på henne då man ju ändå efter ett par veckor dr ser tydligt om hon är dräktig eller inte. Men efter att ha funderat och bollat runt frågan lite så har vi nu bestämt att vi ska göra ett ultraljud på henne i alla fall. Jag förstår att de är många valpköpare som sitter spänt hemma och väntar på besked så därför tänkte jag att det kan vara skönt för de att få lite mer besked. 

Så nu är det spännande, är alltid lika nervös inför ultraljudet även om jag känner mig ganska säker på att Knalla är dräktig. Idag så var hon mer än fokuserad på min smörgås om man säger så ;-)

VIKT : 23,0 kg - Ökning + 0,2 kg - Total ökning + 0,2 kg
MÅTT : 52,5 cm - Ökning + 1,5 cm - Total ökning + 1,5 cm


Inga kommentarer: