söndag 8 januari 2017

ÄNTLIGEN SÅ ÄR VI PÅ GÅNG!

Inga valpar har kommit ännu men nu är vi i alla fall äntligen igång. Knallas temp har legat stadigt lågt sedan igår kväll vid 21:30 och håller sig lågt fortsatt så nu vågar jag nog säg att vi är på gång.

Sedan vet jag av erfarenhet med Vinna när hon skulle ha "To-Win"- Kullen så tog det över ett dygn innan hon fick första valpen så visst är det kanske mycket väntan kvar MEN det känns ändå gott att vi är på gång nu i alla fall. Jag hoppas också för Knallas skull att det inte ska behöva ta så lång tid då jag vet att Vinna hade det rätt så slitigt. 

Just nu känns Knalla lugn och fokuserad, det är något visst med den hunden alltså. Man ser i blicken att hon är plågad och hon gnyr till emellanåt och har lite konstiga "mumlingar" för sig men annars så kämpar hon på så fint, min tappre krigare!


Inga kommentarer: