lördag 17 juni 2017

HÄRLIG LYDNADSDAG MED TINA HANSSON

Vilken härlig dag vi har haft! Det är så kul att få följa er och era valpar och er utveckling. Vilken utveckling sedan då! Jag är så glad över hur ni förvaltar de små och det är fantastiskt att se att ni kämpar på även när det inte är helt enkelt. 

Dagen började med lite prat och snack och mycket tänkvärda ord att ta med sig i sin träning. Då det tyvärr var avhopp på morgonen så valde jag att hoppa in med Vinna för att se/höra Tinas tankar om hur det ser ut och om det går att rädda. Är faktiskt galet nöjd med lilla råttan och hon skötte sig faktiskt så himla bra att jag nu på riktigt bestämt mig för att ta tag i lydnadsträningen med henne och faktiskt sikta mot att komma till start i nya klass 2 under hösten. Nu ska jag bara jobba med mitt tålamod så att jag fullföljer planen så tror jag att det kan bli riktigt bra.

Valpköparna var också nöjda och fick med sig mycket goda råd och det var härligt att se glädjen mellan de och sina fyrbenta vänner. Ser mycket lovande ut inför framtiden och det samma gäller ju för de som mig att hålla sig till planen och jobba vidare i lugn och ro, det kommer bli så himla bra!

VINNA

CHRISTIN & SCOTT

LISA & JACKSON

BREEZE

CECILIE & BREEZE

CLARA & DUNDER

TINA & FIGHT

Inga kommentarer: