tisdag 27 oktober 2009

TRÄNING PÅ KLUBBEN...

Åkte till klubben själv idag då jag kände att jag behövde verkligen komma iväg. tyvärr var det mycket hundfattigt där idag vilket är tråkigt när man behöver störning. Började med att lägga en plats och det fungerade fint efter en liten diskussion angående hennes nosande. Senare kom Vilda och Karin och då hjälpte vi henne med en budföring och så lade vi plats gick mycket bra denna gången, måste säg att jag förstår inte hur hon kunde gå upp sist. Jag hoppas och tror att det var förberedelserna som gjorde det. Nästa gång ska jag förbereda mig bättre så hoppas vi bättre resultat.
Körde igenom lite av tvåans moment och det fungerade fint. Det är ju det som är så tråkigt med Maya att hon fungerar ju hur fint som helst på träning även på klubben men inte på tävling. Synd att hon inte kan tänka så här istället 2att om matte är nervös så är jag cool så hjälps vi åt" Nej utan i stället så flippar hon med och då är det kört. Ja, ja vi får se hur det går. Eventuellt blir det klubben på torsdag också om jag känner mig motiverad, inte kul att träna själv i mörkret...

Inga kommentarer: