söndag 19 september 2010

GÅRDAGEN

Det var en lång, blöt och ganska så jobbig dag för mig och Zeke igår på kursen. Idag tar vi nya tag och hoppas på en ny dag som går lite bättre. Regnet öser ner och det är inte speciellt motiverande att ge sig ut men vad är det man säger: "det finns inget dåligt väder" tycker nog att den som myntat det uttrycket borde tänka om.
Nu sitter jag i husvagnen och äter frukost och snart ska jag bylsa på mig alla kläder igen. tur att det har torkat sen igår iallafall. Zeke skötte sig kanon igår och gjorde precis det som man kan tänkas begära av honom och idag vet jag att det kommer gå bra. Han är superduktig det är bara jag som ska lita på att även jag är det - självförtroende kris eller?!? -kommer det här gå kanon. Ha det gött där ute och njut av dagen...

1 kommentar:

Lisbeth o Töserna sa...

Ett tips till att förbättra dina tävlingsnerver. Camilla Svenäng har en föreläsning den 17 oktober om tävlingspsykologi. http://www.yesway.mobi/ Jag har anmält mig till den.