fredag 6 juli 2012

IBLAND ÄR LIVET BARA ORÄTTVIST...

Ingen bra dag idag alls! Vid två tiden kom domen idag, domen som vi väntat på under månader egentligen. Man har väl hela tiden hoppats att det skulle gå "hyfsat" bra men varför ska det någonsin göra det?!? Det blev inte alls som jag hoppades snarare tvärtom, katastrof. Jag vet om att många tänker att de förtjänat det bla, bla, bla. Jag brukar också tänka så MEN detta är min familj, min bror och hans familj. Det är en stor skillnad! Jag vet - speciellt efter rättegången - att de hade inte för avsikt att det skulle bli så här, jag tror till och med inte de förstod innebörden i vad de gjort. Men rättsystemet ser det inte så.

Domen kommer ni väl kunna läsa i tidningen imorgon så det finns ingen anledning att gå in på det, finns heller ingen anledning att gå in på varför? hur? etc. Det enda som är väsentligt är att detta är människor som jag bryr mig otroligt mycket om, en del av mig försvann idag och jag hoppas att den kom till de för att ge de styrka. Livet är allt annat än rättvist men vad gör man?!? Det enda man kan göra är att visa sin support och kärlek. Jag unnar dessa två så mycket gott i livet och det kommer. Under tiden kommer vi finnas här och stötta er om det behövs. Glöm aldrig bort att ni är värdefulla, underbara och helt fantastiska! Min underbara bror <3

Vi älskar er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så tråkigt! Tänker på dom!/Philippa

Hanna aka Lilla My sa...

Styrkekramar

Susanne o Pebbels sa...

Jag förstår inte riktigt vad du pratar om för händelse, men jag förstår att ni har det tufft just nu.
Kramar