tisdag 11 februari 2014

DAX ATT SEMESTER PLANERA!

Det är likadant varje år! " nu ska ni lämna in era semestrar " redan nu i februari. För en sådan person som jag som vill göra tusen saker och ofta dubbelbokar mig - suck - så ställer ju detta givetvis till problem. Lägg då också till skolgång och valpar så måste det planeras in i minsta detalj med både semesterdagar och övrig ledighet.

Känner att jag börjar få ett grepp om det och har fått ihop ganska bra ledighet trots att jag fick frångå  mitt första val. På 25 semesterdagar ska jag nog nu ha lyckats få ihop följande:

  • Valpledighet
  • Ledighet kursen i slutet på mars
  • Ledighet hundhelg med Joe/Susanne
  • 3 veckor + 4 dagars sammanhängande semester i Juni/Juli
  • 1 veckas semester i samband med Golden Specialen
  • 5 dagars ledighet i samband med klubbmästerskapet
Och samtidigt ha 4 dagar sparade till jul. Behöver jag säga att jag är nöjd?!?

Inga kommentarer: