torsdag 28 januari 2016

VILSE I PANNKAKAN!

Bara att bekräfta det som jag redan visste att mitt lokalsinne är verkligen sämst. Idag så tänkte jag vi skulle ta en ny runda i skogen och hade koll på kartan hela tiden, typ nästan i alla fall. När vi hade gått en stund och jag blev osäker så skulle jag kolla igen om det var vänster eller höger MEN givetvis så hade jag ingen täckning på telefonen då. Då jag funderat ett tag så beslöt jag mig för att eftersom att jag kom från det ena hållet och tänket mig att jag skulle gå runt så måste det vara vänster. Big mistake kan jag bara säga :-/

Promenaden utökades med dryga 4 kilometer och både jag och hundarna var ganska så möra när vi väl kom fram till bilen. Nåja nu vet jag att jag ska INTE gå till vänster nästa gång utan helt enkelt gå åt andra hållet ;-) Tur är väl att det finns väldigt många vägar i Fröllingeskogen så tillbaka kommer man även om det inte blir riktigt som man tänkt sig.

Vi passade på att fortsätta med vår stadgeträning och jag tycker de sköter sig bra, lilla Knalla har fortfarande lite jobbigt med att sitta still även om hon är lite ursäktad just hör då hennes kära bror i princip springer rakt på henne MEN vi kämpar vidare! Att en sådan liten enkel sak ska kunna vara så himla svår....

Inga kommentarer: