lördag 5 mars 2016

MAN FÅR BRÅKA LITE LAGOM ;-)

Det var ju det här med min och Knallas vilt träning igen. Det är märkligt kan jag tycka att varje gång vi tar fram vilt efter en lång tid så måste jag i början tala om för lilla fröken hur jag vill ha det. Ska väl ärligt talat erkänna att när jag ser på film klippen själv så kanske jag skulle kunna påtala detta lite mer lagom MEN... Jag gör ju inte alltid som jag tänker uppenbarligen.

Skönt är det att se att hon snabbt förstår vad jag vill och att det hela redan blivit så mycket bättre. Vi kommer fortsätta jobba vidare enligt mantrat "det är inte så kul med vilt" och även jobba på att få lite bättre upptag. Hon vill gärna "packa" och söka rätt grepp vilket ibland gör att det ser lite tjorvigt ut och jag vill ha snabba upptag med korrekta grepp. Men om allt hade fungerat så hade det ju inte varit något att träna på ;-)

Plan finns, nu jobbar vi enligt den!


Inga kommentarer: