söndag 8 januari 2017

JAG ÄR VERKLIGEN SÄMST PÅ ATT VÄNTA...

... och det är ju det som det här med valpning går ut på. Att vänta och vänta och vänta... Man tänker ju att man borde bli tålmodigare efter ett tag men Icke så Nicke. Det är ju rätt så fånigt med eftersom att man kan ju inte påverka något utan det är verkligen bara att vänta och de kommer när de är klara för det. 

Nu är vi inne på dygn 62, tempen ligger fortfarande lågt och Knalla bäddar, bäddar och hässjar mellan varven. Nu väntar vi bara på att få se de första krystvärkarna och förhoppningsvis så ska vi väl inte behöva vänta så länge till. Efter lite sömn i några dygn så bytte Martin av mig så jag kunde sticka ner till Statoil i mina finaste kläder - Långkalsonger och underställ ;-) och inhandla lite bränsle i form utav Chips och Celsius så nu ska jag väl klara en natt till ;-)

Håll tummarna för oss att det går bra när det väl sätter fart...

Inga kommentarer: