torsdag 16 juli 2009

TRÄNING PÅ KLUBBEN...

Idag så har vi varit på klubben i Oskarström och genrepat. Måste säga att vissa saker är jag väldigt nöjd med och vissa går det lite sämre med. Vi körde en platsläggning med Maya och Charlie och det var ju både + och -. + var att hon faktiskt låg kvar trots väldigt mycket störning, det feta minuset var att hon ligger och rullar från sida till sida, 4 gånger nu. Vet inte riktigt hur jag ska bryta det mönstret få klura lite på det. Har kört mycket kontaktövningar nu där hon bara har fått sitta vid sidan med kontakt och faktiskt tror jag det gett lite resultat då linförigheten var mycket bättre än tidigare hoppas bara det håller i sig. Läggandet fungerar fint tycker jag för att vara hon, hon är ju inte blixten själv. Ställandet däremot blir inte bättre 3 steg innan stopp och jag vet inte riktigt hur jag ska göra, funderar lite på att byta kommando här också då läggandet förbättrades avsevärt men tänker inte krångla med det nu innan helgen det får bli sedan. Hoppet sitter och inkallningen är ok, bra fart men lite slarvig ingång. Inte så mycket man kan göra nu det är bara att hålla alla tassar och tår inför helgen...

Inga kommentarer: