söndag 19 juli 2009

VAD HÄNDE?!?

Då var tävlingsdag 2 avklarad och jag sitter här lite snopen och skriver. Är besviken och känenr mig lite frustrerad men nöjd ändå... Vad sägs om det?!?
Idag var hela fmailjen med och tittade och det var nyttigt för Martin att få se hur hon kan bli på tävling för idag fungerade hon inte alls kontaktmässigt.
Det började strålande med 10 på platsen och tandvisningen och en väldigt nöjd matte. Vi fick statnummer 2 vilket inte passade mig alls. Blev superstressad av att starta så tidigt vilket visade sig på resultatet. Maya var kanppt kontaktbar då hon var mer intresserad av de som tävlade i eliten än mig och linförigheten var total katastrof. Läggandet var så där och ställandet nollade vi då hon bara gick. Jag fick bokstavligen mota henne för att hon skulle stanna - suck! Dagens höjdpunkt var dock Platsen och att hon idag hoppade in en 9. Satte henne närmre hindret och det blev bättre.
Så här blev betygen idag:
Platsläggning: 10
Tandvisning: 10
Linförighet: 5
Läggande: 6
Inkallning: 8,5
Ställande: 0
Apportering: 10
Hopp: 9
Helhet: 8

vill passa på att gratulera Philippa och Charlie som tog LP1 idag, SUPER GRATTIS!

Inga kommentarer: