söndag 30 augusti 2009

ANGERED...

Idag var dagen då vi skulle tävlat men nu blev det inte så. Vi åkte dit i allafall för att heja på Philippa och Charlie men eftersom att GPS:n tvunget ville att bilen skulle köra på grus i stället för asfalt så han vi faktiskt inte fram i tid. Det hade gått sådär för de men de var nöjda i alla fall. Jag pratade med tävlingsledaren om att Maya löpte och vi fick erbjudande att köra som en träningstävling efteråt och det nappade vi på. Aldrig fel att träna. Det började med att jag ursäktade mig typ 100 gånger för att hon löpte - SUCK! Jag vet... Linförigheten gick inte alls det luktade ju sååå gott på marken men 5 poäng blev det i allafall. Men efter detta repade vi oss faktiskt och genomförde alla momenten med lite blandade resultat. är faktiskt mycket nöjd trots allt... Jag vet att vi kan nu ska bara min hjärna fatta det också...

Plats: Genomfördes inte.
Linförighet: 5
Tandvisning: 10
läggande under gång: 8
Inkallning: 8
Ställande under gång: 8
Apportering: 6
hopp: 7
Helhet: 7

Inga kommentarer: