torsdag 13 augusti 2009

GENREP...

Idag var jag med Hanna och hennes lilla Bacci på klubben i Halmstad. Ny plan och en hel del störning då det tränades skydd. Maya låg på platsen, lite nosande men ändå ok tycker jag. Kanske ingen 10 men en 9 i allafall. Linförigheten är ju betydligt bättre, synd bara att hon är så störnings känslig. Emellanåt så tappar hon fokus och det är svårt att få henne att komma tillbaka då. Jag hoppas där inte är så mycket störning på Söndag, här var det dock max då en liten söt gul bolle låg och gjorde ljud från sig en held del *S* läggandet fungerade bra ska vara minst en 8 tycker jag och ställandet likasås. Inkallningen är ju lite slarvig ingågn hon tar en vid sväng så mer än en 9 är inte att räkna med. Apporteringen rullade hon apporten lite i munnen så full pott blir det inte men det beror lite på vilket humör hon är på. hoppet sitter som en smäck, 7 brädor bra ingång ska bara ha en 10. Det känns oförskämt bra och jag hoppas bara nerverna håller och att vi kan få lyckas för en gångs skull, jag vet ju att hon kan!

Passade på att visa Hanna våran fjärrdirigering med, och kommentaren blev en 10. Låter ju lovande inför 2:an om vi kommer dit. Finns ju dock mycket annat som ska fungera där...
Den som lever får se... Kanske min bracka har blivit den stjärna som jag har tyckt hon är... (ha, ha, ha) Passa er Landseer on the move... mohahhha

1 kommentar:

Hanna aka Lilla My sa...

Jag & Bacci hade kommit överrens om att hon skulle agera störning ;). Såg jättesnyggt ut och vi håller alla tassar & tummar inför helgen.

Kram Hanna