söndag 31 oktober 2010

DAGENS TÄVLING

5 kommentarer:

Jeanette sa...

På't igen bara! Du vet ju vad du ska jobba på så det är ingen ko på isen för er del :)
Grattis till fina betyg! :)

Linda sa...

Ser grymt ut!!

Lisbeth o Töserna sa...

Ser ju så himla bra ut...inga dåliga betyg...men varför måste han resa på sig och sedan lägga sig igen. Fjantiga hund.
Jag tycker Jonna gjorde ett bra jobb med filmkameran.

Hanna aka Lilla My sa...

Snygg Bacci på platsen ;)

Språngmarschen var himla bra!

Camilla sa...

Ser kanonbra ut!
Synd på platsliggningen bara. En sån liten buse, kliva upp bara för att lägga sig igen och ligga så duktigt resten av tiden.
Men jag tycker att ni är riktigt duktiga, han är ju trots allt bara ungdomen ännu.
Jag som väntat tills min labbe är fyra år innan jag ens vågat mig ut på tävlingsbanan.