tisdag 14 december 2010

INOMHUSTRÄNING

Då var allt klart och spikat. känns skitkull att kunna träna ordentligt nu i vinter och inte frysa r***n av sig varje gång. Som jag skrev på FB så är det först till kvarn. Jag går efter listorna som blivit. Ser ni ert namn på någon dag och ni inte vill/kan vara med så säg till för då får ju en reserv komma fram i stället. Som det ser ut nu är det 3 tillfällen bokade men om intresset finns kommer det att bli fler. Här är dagarna som gäller:

28/12-2010 Kl. 18,00-20,30
Jeanette Hedman
Susanne Rosén
Philippa Falk
Åsa Mårtensson
Hanna Nilsson
Matilda Borvén
reserver
Lisbeth Andreasson
Jessica Johansson
Josse

10/1-2011 Kl. 18,00-20,30
Susanne Rosén
Philippa Falk
Åsa Mårtensson
Hanna Nilsson
Lisbeth Andreasson ¨
Matilda Borvén
reserver
Josse
Jessica Johansson

18/1-2011 Kl. 18,00-20,30
Susanne Rosén
Philippa Falk
Åsa Mårtensson
Hanna Nilsson
Lisbeth Andreasson
Matilda Borvén
reserver
Jessica Johansson
Josse

Jag kommer att lägga en länk på vår hemsida sedan som kommer heta inomhusträning. Här kommer man att kunna gå in och kolla hur man ligger till om man står som reserv. Så fort någon hoppar av så kommer jag att flytta upp en reserv. Man måste ha med andra skor inne i hallen och sedan ska hundarna torkas av om de är blöta och smutsiga innan de får komma in i hallen.

Priset blir 120kr/ekipage och gång som betalas in på kontonummer 4130 17 22517 senast 5 dagar innan. Vid utebliven betalning släpps platsen till någon annan:

Vägbeskrivning:
Från E6 norr:
Ta av avfart Hebergsväng väkör genom rondellkör till Slöingesväng mot Asige
Följ skyltar mot Asige (ca 4km)i Asige sväng hö o direkt , mot Öinge
Kör ca 3km sväng direkt efter det första huset på vänster sida (gult tegelhus medrött uthus) in på en liten grusväg där det står motortrafik förbjuden...
fortsätt till banan, parkera på gräset.

Från E6 söder:Ta avfart Getingesväng mot Getinge k:akör genom rondellsväng hö mot Öinge.
Kör ca 5 km till Öinge
När du har passerat Öinge ser du ett gult tegelhus på höger sida, sväng hö precis innan huset. Det är en liten grusväg o det står motortrafik förbjuden...
fortsätt till banan, parkera på gräset.

8 kommentarer:

Philippa sa...

härligt!!! det ser jag verkligen fram emot!

Linda sa...

Du kan plocka bort mig då jag inte är i Halmstad dessa datum!

Matilda - Aqua Seer's Kennel sa...

ORdnat Linda, kanske funkar bättre nästa gång :-)

Linda sa...

Ville jätte gärna va med... Vi flyttar ju nu men åker gärna ner till Halmstad för att träna :)

Linda sa...

Om du fixar en sån här träning till framöver alltså :)

Helena Ljunggren sa...

Jag hamnade här av en slump och jag måste bara säga att din banner är ju bara för söt :D

Åsa & Bråkstakarna sa...

Kanonkul!!

Kan du sätta upp Josse som reserv också?

Åsa & Bråkstakarna sa...

Jag har försökt betala in, men banken accepterar inte kontonummret....

Kan du inte maila mig? asa@brakstakarna.se