fredag 10 december 2010

SÅÅÅ NÖJD MED MIN LILLE SKIT...

Idag har vi varit och tränat i ridhus för första gången jag och Zeke. Trodde att jag skulle ha en helt rabiat hund med mig, MEN skulle litat mer på min hund. Han uppförde sig exemplariskt, endast en gång blev han lite sugen på gottigheterna som låg på marken - kan tycka att de skulle städat efter sig - men efter en snabb tillsägning så gjorde vi inte det mer. :-) Träningsmässigt gick det kanon och för en gångs skulle på mycket länge var videokameran med - bortse dock från den otroligt stora r***n i bild - och jag tycker att han är superduktig...

2 kommentarer:

Susanne R sa...

Ser bra ut och det hade varit kul att träna där, för det blev ju inte så mycket igår!

Lena sa...

ser jättetrevligt ut! Synd på tävlingen :(
vad är det för underlag i det ridhuset?? ser så "plant" och bra ut! Det är jobbigt var o hur man ska träna nu på vintern, förra var vi också i ett ridhus men jag gillade inte underlaget! Vi kör "köksträning" :))