söndag 13 mars 2011

VARANNAN DAG...

Efter går dagens träning som inte kändes helt 100 - min Zeke blev helt plötsligt primadonna - så kände jag att idag behövde jag en bra träning. Började med fritt följ där vi fortsatte jobba på positionen och jag tyckte att det gick riktigt bra idag, Han hänger med bättre och trycker inte fram fullt så mycket som han gjorde innan. Fortfarande saknas en hel del fokus men det kommer...


Sedan hade jag bestämt att testa inkallningen utan mitt "viftande" DK, har en vision av att han ska lyssna på vad jag säger istället för att titta på vad jag gör och här var jag mycket nöjd med resultatet. körde även rutan och fick återigen bekräftat för mig att han drar åt höger. Men efter att ha filat lite på detta så fick vi till det. Är så till slut MYCKET nöjd med dagens träning.

Inga kommentarer: