onsdag 22 juni 2011

DÅ HAR VI BESTÄMT OSS...

Efter gårdagens träning hos Anders så har jag nu bestämt mig för att jag och Zeke kommer att avstå landskampen mot Norge. Vi är inte redo för det och det är mycket som ska tränas om och det är dumt att gå ut och köra han då. Enda anledningen till att jag kände att vi skulle satsa var ju att jag gärna hade velat fått fortsatt förtroende i talangtruppen men står det och faller på Norge så må så vara. Inget kul att visa  upp en hund som är "halvfärdig ändå" och jag får väl hoppas och tro att jag kan visa på andra sätt att vi utvecklats. Till alla er som ska dit LYCKA TILL! och jag hoppas verkligen vi ses på nästa läger :-)

4 kommentarer:

Helena och Mocca sa...

Trist just nu att du måste ta ett sånt beslut, med i längden blir det ett jättebra beslut tror jag. Följer din träning via bloggen och det ser verkligen trevligt ut. Ni är verkligen på rätt väg! Lycka till med Zeke!

Tina/Rosso sa...

Helt rätt beslut tycker jag. Träna om i lugn och ro och bli trygga i era moment sedan kan du gå ut och njuta av roliga tävlingar

Lycka till :-))
Kram Tina

Hanna sa...

Bra beslut. Då slipper du stressen och pressen och kan fokusera i lugn och ro.

Lisbeth o Töserna sa...

Det var klokt av dig. Säger som Hanna...du slipper stressa fram resultat. Kan nog vara bra för Zeke att inte bli pressad.