onsdag 12 december 2012

ATT TRÄNA OCH LEVA IHOP...

...det trodde jag aldrig att jag och Martin skulle klara av att göra. visst kan jag väl tycka mycket när han tränar Våga men jag tycker ändå det går lugnt till, för det mesta i alla fall ;-) Han gör, jag klickar och coachar och utifrån deras nivå just nu så tycker jag båda gör jättebra ifrån sig.

Detta var ju första gången som Martin och Våga tränade samtidigt som andra och man såg att Våga fick lite problem med att det "klickades" till andra än hon - inte så konstigt - då hon inte är van vid det och till en början tolkade alla klick som om de vore till henne. Men både hon och husse löste detta snabbt och jag kan verkligen inte se några andra hinder än tiden för att de ska klara av att bli startklara tills i februari, mina hjärtan :-)

2 kommentarer:

Sandra, Thyra, Lhine o Rhiva sa...

Det ser så himla härligt ut när de tränar :)

Ann-Sofie sa...

Jätttttttehärligt, vilket team!!