tisdag 16 september 2014

NY KURSHELG INBOKAD

Då helgen som varit blev fantastisk trevlig och det var så många som var intresserade att gå för Benedicte och Cathrine - som tyvärr inte kunde följa med denna gång - igen så har vi nu bestämt att vi kör en likadan helg i mars igen.
 
I NKL kursen har jag gett förtur till mina valpköpare i första hand men finns det plats så är andra givetvis välkomna att deltaga. Man kan också sätta upp sig som reserv om det blir fullt.
Vi har bokat in helgen vecka 13 vilket innebär den 28-29 mars 2015.  Det kommer finnas möjlighet att gå som åskådare under eftermiddagen för 100 Norska kronor.
 
Upplägget kommer att bli "med sikte mot NKL" på förmiddagen mellan 9-12 (som vi hade nu) och "ÖKL/EKL" på eftermiddagen mellan 13-18. Det kommer att finnas 8 platser på båda dessa kurser.
  
Både Cathrine och Benedicte tävlar på elitnivå med sina golden inom jakten och detta blir 3:e gången som de kommer till oss i Sverige, vilket jag tycker visar på att de som gått varit mycket nöjda, jag har det i alla fall och kan bara rekommendera de.
 
 
  • Med sikte mot NKL - 8 platser ( FULLT )
    Pris 1400 N Kr
    som ni tar ut själva och betalar på plats. En anmälnings avgift på 500 Svenska kronor betalas in till mig vilket...
    resterande summa i Norska kronor ni ska ha med er på kursdagen.
    ANMÄLAN ÄR BINDANDE
  • ÖKL mot ELIT - 8 platser ( endast 1 plats kvar )Pris 1500 N Kr
    som ni tar ut själva och betalar på plats. En anmälnings avgift på 500 Svenska kronor betalas in till mig vilket...
    resterande summa i Norska kronor ni ska ha med er på kursdagen.
    ANMÄLAN ÄR BINDANDE

Det finns möjlighet att bo över hos oss för de som kommer långväga men platserna är begränsade och det är först till kvarn som gäller så meddela så fort som möjligt om boende önskas. Det kommer också finnas möjlighet att ställa upp egen husvagn samt att köpa matpaket för hela helgen eller delar av helgen, mer info om detta kommer.

Är ni intresserade av denna kurs så PM:a på Facebook eller maila mig på aquaseers@gmail.com
Ser fram emot en härlig helg i mars :-D


Inga kommentarer: