tisdag 30 juni 2015

KANSKE DAX ATT BÖRJA TRÄNA?!? :-O

I ett svagt - läs mycket svagt - ögonblick så fick jag för mig att anmäla Vinna till Bockalydnaden i Varberg då det alltid är trevligt att tävla på den klubben. Det kändes som en mycket bra idé när detta gjordes och vi skulle träna och fixa till framför allt helheten men även en del detaljer.

Nu är allt precis som det brukar - skämmes kvinna! - 3 dagar kvar till tävling och vi kan väl säg att vi har inte - läs typ inte alls - varit så flitiga som vi borde.
Hur som så fick jag trots det onda örat och försöka mig på att hålla fokus för att i alla fall kolla av hur illa det är.

Mycket värme påverkad var hon men jag tycker hon  kämpar på väl. Vårt största problem om det är så här varmt är att få till första skiftet i fjärren och "stå" skiftena då vi hade svårt för det idag. Men herregud... vi har ju två dagar till på oss ;-)
Får väl se hur det här slutar och om vi kommer till start eller inte, känns lite motigt just nu...


Inga kommentarer: