tisdag 12 januari 2010

NY DAG, NYA VISIONER...

Idag är det jobb för mig igen och Martin ska vara hemma på dagen med Zeke. Jag hoppas verkligen inte att det blir likadant ikväll som det var igår för då kommer jag nog bli gråhårig. - vi går ut med storslagna ambitioner om en lyckad kväll. Jobbet består utav administration hela dagen med möten och planering vilket ju jag tycker är rätt kul i och för sig och när man går hem vid tre så kan man inte klaga.

Viktor var på sin första fotbollsträning igår och han kom hem lycklig som bara den - älskar allt som har med fotboll att göra. Till helgen var det tydligen CUP i slöinge - lite kort varsel eller?!? och Viktor ser verkligen fram emot att vara med så vi får se hur vi löser det.

Start även för Jonna denna veckan. På onsdag börjar hennes ridning och det får vi verkligen se hur vi ska lyckas lösa då jag är själv - tydligen till 19,00. Vi ska passa Tila och jag har Loke - Mmmm spännande!

Inga kommentarer: