torsdag 18 februari 2010

PÅ BEGÄRAN...

Kommer här ett nytt blogginlägg. dagen har bestått av jobb, mer jobb mycket hosta och trevliga telefonsamtal. Det är livet det :-) Är fortfarande lite rusig efter gårdagens underbara träning och har nu blivit så inspirerade att jag har börjat att dra igång en träningsgrupp. för min del gäller det att hitta människor att träna med där jag känner att jag kan vara mig själv - d.v.s inte helt perfekt hela tiden så att jag och Maya kan prestera som bäst. För Zekes del blir det inte så mycket träning nu men i framtiden kommer även han få visa vad han går för. Just nu ser jag fram emot helgen med träning, valpkurs, mycket trevligt umgänge och lite viltträning. Ska kanske påtala att det är med skräckblandad förtjusning jag ger mig in i vilt träningen men ack, jag ska inte vara den som är den. Det jag inte kan det lär jag mig!

Förresten, blev godkänd på tävlings sekreterar provet så nu är det bara det praktiskt provet kvar på måndag, skönt!

2 kommentarer:

Anna sa...

Grattis till godkänt prov.

Hanna aka Lilla My sa...

Duktig tjeeeeej ;)